Returnarea produselor cu defecte

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail: office@slei.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului.

In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.

Nu se pot returna urmatoarelor categorii de produsele:
– Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
– Produse care nu vin insotite de ambalajul original
– Produse aduse pe comenzi speciale.

In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare.

Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.