Garantii
Toate produsele vandute pe pe acest site, sunt produse noi, insotite de acte fiscale si se incadreaza in cerintele privind garantiile. Durata medie de utilizare a produselor este in functie de tipul produsului si producator si este mentionata in certificatul de garantie. In cazul nefericit al problemelor de service, va stam la dispozitie cu servicii de aducere la conformitate pentru produsele tale, atat pe durata garantiei, cat si post garantie.
Conform OUG 21/1992 (rep) si Legii 449/2003 modificata, asiguram o garantie legala de conformitate de 2 ani de la data receptiei produsului, cu exceptia cazurilor in care durata medie de utilizare a produsului este mai mica de 2 ani. Aceste informatii sunt mentionate in certificatul de garantie care insoteste produsul. In cazul solicitarii garantiei, vom interveni in termen de 15 zile calendaristice de la data la care luam la cunostinta situatia, aducand la conformitate produsul in primul rand prin reparare utilizand doar piese noi, apoi prin inlocuire sau rezolutiunea contractului daca nu este disproportionata, daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate, in fiecare caz fara plata. Garantia este prelungita cu perioada de timp ce produsul a stationat in service pentru reparatii. Dvs in calitate de consumator trebuie sa ne informati despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ati constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Pentru siguranta trasportului produsului care face obiectul garantiei, este necesar sa fie trimis cu optiunea "deschidere la livrare", in caz contrar, nu vom primi produsul. Noi il vom returna cu aceeasi optiune.
Recomandari privind ambalarea produselor pe care ni le trimiteti pentru asigurarea garantiei
Produsele comercializate de catre societatea noastra sunt produse fragile motiv pentru care, atunci cand ni le transmiteti, va recomandam sa le ambalati corespunzator astfel incat sa ajunga intacte si in siguranta in posesia noastra. Nu sunteti obligat sa pastrati ambalajul original pe perioada derularii garantiei insa va recomandam sa fie impachetate si ambalate, astfel incat sa nu existe posibilitatea deplasarii produsului in interiorul ambalajului.
Utilizati intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate marimii si greutatii produselor transportate. Produsele nu trebuie sa se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie sa existe un spatiu de 5-6 cm intre produs si peretii cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua socul in cazul unui impact. Umpleti spatiile libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar.
In cazul in care transporti mai multe produse intr-o singura cutie, asigurati-va ca acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protectie precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule.
Folositi curele sau strapsuri pentru o mai buna sigilare a coletului.
Ambalaje recomandate
- Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
- Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
- Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
- Plic antisoc (cu bule) pentru obiectele foarte mici.
- Cutie de lemn umpluta cu polistiren.
- Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.
Pentru activarea garanției, cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție + factura de achizitie și de a ne informa pe www.slei.ro sau la numarul de telefon despre orice tip de problemă întâmpinată în legătură cu produsele achiziționate. În urma sesizărilor făcute către magazinul nostru, veți fi contactat în cel mai scurt timp de către angajații noștri pentru soluționarea problemelor dumneavoastră.
Nu fac obiectul garanției:
- Utilizarea în condiții normale a produsului
- Defectele cauzate de manevrarea brutală
- Defecte cauzate de utilizarea în condiții neadecvate
- Intervenții sau reparații efectuate de către persoane neautorizate
- Distrugerea circuitelor interne datorită șocurilor de tensiune ale rețelei electrice
- Clientul nu se mai află în posesia documentelor care atestă achiziția produsului
- Alte conditii mentionate in certificatul de garantie