Intrebari frecvente

 

1. Ce avantaje am daca plasez o comanda online?

a) Comenzile sunt inregistrate indiferent de ora la care plasati comanda si sunt preluate in ordinea inregistrarii lor

b) Daca produsul este disponibil in stoc, atunci cand plasati comanda, se rezerva automat.

 

2. Cand primesc comanda?

 Atunci cand produsul dumneavoastra va fi predat curierului, veti primi un e-mail/mesaj cu data estimativa a livrarii. In medie, produsele ajung in 24/48h lucratoare.

 

3. Contact si program de lucru service

Adresa: Strada Alunelului nr.1, Bloc 40, Bucuresti

Telefon: 0774 533 019

Program: Luni-Vineri 09:00- 18:00

                Sambata-Duminica- Inchis 

 

4. Cum returnez un produs?

 Verificati mai intai ca produsul sa fie eligibil returnarii. Produsul pe care doriti sa-l returnati trebuie trimis inapoi asa cum a venit: cu toate accesoriile si etichetele aferente. Ne puteti contacta pe e-mail sau la numarul de telefon: 0774 533 019.

 

5. Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

 O comanda activa se poate modifica sau anula, contactandu-ne la numarul de telefon: 0774 533 019.

 

6. Am primit coletul incomplet. Cum procedez?

 Daca ati sesizat lipsa anumitor piese/accesorii, va rugam sa ne contactati printr-o sesizare pe e-mail la adresa office@slei.ro sau la nr. de telefon

0774 533 019, in maxim 24 de ore de la receptionarea coletului. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

7. In cat timp este reparat un produs defect?

 Termenul maxim de reparatie al unui produs este de pana la 15 zile calendaristice, din momentul receptiei acestuia in unitatea service.

 

8. Pot aduce personal produsul in service?

Da, doar daca aveti certificatul de garantie.

 

9. Nu am primit factura. Cum procedez?

 In cazul in care nu ati primit factura, o puteti descarca din contul dumneavoastra de client, din sectiunea Istoric comenzi.